Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

το ζητούμενο αυτής της ανάρτησης είναι οι μικρές στιγμές της καθημερινότητας που σε συγκινούν ,σε κάνουν να γελάς,σε φέρνουν πιο κοντά στον εαυτό σου και τους άλλους.
μια τέτοια στιγμή ήταν, όταν βρήκα αυτή τη σελίδα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο,
http://tar.gr/forum/viewtopic.php?p=5363#5363
μια άλλη προσωπική (αστεία για κάποιους ίσως)εμπειρία την ώρα που έκανα μπάνιο ,όταν παρακολουθούσα το μικρό ταξίδι μιας μπουρμπουλήθρας στην μπανιέρα μου που αρνούνταν πεισματικά να ακολουθήσει τον αναμενόμενο για αυτή δρόμο προς το σιφόνι μου.
μια άλλη ,όταν ένας φίλος στο τηλέφωνο πρόφερε τόσο αστεία τη λέξη πληθώρα που έγινε το μικρό μας συνωμοτικό μας αστείο για λίγη ώρα
η καθημερινή διαδρομή για τον τόπο της δουλειάς μου ,ο ήλιος που σε χαϊδεύει το πρωί ή ομίχλη που σκεπάζει τα πάντα με ένα πέπλο αδημονίας και έκπληξης,τα αστεία με τις συναδέλφους ή η απόλυτη σιωπή ,όταν η καθεμία είναι βυθισμένη στις σκέψεις της
η οικειότητα που μοιράζεσαι με κάποιον ,η αγκαλιά ,το φιλί ,το χάδι
το χαζολόγημα μπροστά στον υπολογιστή ,το χαζολόγημα μπροστά στους ανθρώπους που σε κάνουν να χαίρεσαι την παρέα τους και νιώθεις ότι χαίρονται τη δικιά σου χωρίς υστεροβουλία απαραίτητα .Όλα αυτά τα καθημερινά που τα ζεις μόνο σου και τα μοιράζεσαι εκείνη τη στιγμή μόνο με τον εαυτό σου ήταν πάντα τα μικρά μου μυστικά (που παρασύρθηκα λόγω της ημερολογιακής καταγραφής των αναρτήσεων και αποφάσισα να μοιραστώ).

1 σχόλιο:

Τουρνέ στα νησιά είπε...

πληθώρα γουλιών καθημερινότητας βλέπω συναδέλφι!