Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

υποσχέσεις στον εαυτό μου
(θα ξεκινήσω με τις πιο ποταπές και ασήμαντες για όλoυς τους άλλους,αν και σχετικό είναι αυτό ,καθώς η αθετηση τους μου προκαλεί εκνευρισμο και τα νεύρα μου δυστυχώς έχουν μια τάση να ερεθίζουν τα νεύρα άλλων κοντινών και πραγματικά αθώων και αμέτοχων σε όλο αυτό το πανηγύρι του μυαλού μου ανθρώπων)
1.θα χάσω τα δυο κιλά που πήρα στις γιορτές
αυτά ήταν αποθηκευμένα στο πρόχειρο μου σε μια στιγμή πραγματικής ψευδαίσθησης και αίσθησης μου ότι είμαι πλέον σε θέση να υποσχεθώ κάτι στον εαυτό μου και αυτό πραγματικά να συμβεί. Την αρχική αναρτηση που έχει ήδη χάσει την ισχύ και τη δύναμη της ,καθώς τίποτα από αυτά τα μικρά που είχα υποσχεθεί ότι θα κάνω δεν βρίσκουν το δρόμο για την πραγματοποιήση τους,αποφάσισα να μην τη σβήσω ,έτσι ,για να μου θυμίζει τη διάθεση μου να μην αναλάβω κάποια αυθύνη για κάτι και μακάρι να ήταν τόσο απλό ,γιατί ναι μεν στα μικρά όπως είναι τα παραπάνω κιλά δεν πειράζει στα μεγάλα όμως και σημαντικά τείνω να πιστεύω ότι μάλλον πειράζει. Αλλά πάλι θα μου βρω μια δικαιολογία ,γιατί δεν έχω διάθεση να κάνω τίποτα άλλο . αυτά προς το παρόν.

3 σχόλια:

Τουρνέ στα νησιά είπε...

Κοπελιά αν πω ότι δεν μπερδεύτηκα θα είναι ψέμα!

γουλίτσες καθημερινότητας είπε...

τι δεν καταλαβες,νησιώτη;

Τουρνέ στα νησιά είπε...

όταν το πρωτοδιάβασα δεν κατάλαβα , τώρα το έχω κατανοήσει!